VÄXLANDE VÄDER

Hej på er! Idag hade vi två idrottslektioner. Den första var så sjukt uttråkande men den andra, då vi spelade fotboll i 2 o en halv timme, det var riktigt kul! Funderar på att börja på fotboll. Tycker det är riktigt roligt och jag känner att jag blivit bättre än jag var innan. Inte lika rädd för bollen heller.
 
Idag har det även varit väldigt växlande väder här i Stockholm. Imorse kallt och nästan snö, sedan var det varmt, sedan var det kallt och lite snö/regn, sedan kooook hett, mulet och nu kooook hett igen. Ja, den personen som bestämer vädret verkar inte vara brapå att bestäma sig hah.
 
Imorgon ska hela klassen kolla "Hur många kramar finns det i världen" och några ska baka så vi ska bara myyysa! Vi hörs, kram 

Kommentarer:

1 Annie:

Vädret är verkligen växlande här i SF med just nu! Fast vi får ju aldrig någon snö iofs, men mycket regn var det här i Lördags.
Så kul med fotbollen och hoppas filmen var bra ni skulle se idag!
❤️ Kram / a

2 Hanna Victoria Sahlqvist :

Roligt med fotboll, trots att jag själv tycker det är trist just för att jag är så sjukt dålig på det! ;)

Kommentera här: