BÄSTA DAGEN PÅ LÄNGE

Hej på er! Har redan laddat upp lite inlägg idag men har allt mer o lägga upp så då får ni ett inlägg till!
 
Idag har jag varit med Ella. Hon sov över från igår till idag och vi hade det jätteroligt både igår och idag. Idag har vi varit ute och fotat seriöst typ 100 bilder. Det var så fint väder så det var värt att vara ute.
Nu när jag även har fått min medecin så kan jag vara ute utan att känna av min allergi vilket som verkligen är toppenbra! Vi åt våfflor också vilket är super yummiiiee..
 
Här uppe ser ni en bild från idag men kommer inte lägga ut alla. Kommer spara alla (eller några) till då jag har bildbrist. Men ja, vi hörs :*

Kommentarer:

1 Annie:

Härligt! Både med vädret och allergin! 👍
Men så trist att det blev snö idag igen 👎
Ser framemot att se bilderna när du har tid att ladda upp!
Kram

Kommentera här: