STUDIEDAG

Hej! Idag hade jag studiedag så Mira sov över från igår till idag. Så skönt att få en paus från skolan. Har ett 21 sidors långt prov på torsdag i SO och jag är lite skraj på hur det kommer gå. Men vi får hoppas på det bästa.
 
Idag så åkte jag och Mira till tippen för att träffa massa kompisar. Matti, Lisa, Ellie, Lola, Cissi, Elsa, Jack och Bruno. Där åt vi lunch med dem. Jag och några åt pizza och vissa andra åt thai mat. Så köpte vi glass också. Vi hade sjukt kul. Efter det så åkte jag, Mira och Matti hem till Matti. Vi gjorde lite olika saker haha. Nu är jag hemma och bara tar det lungt. Ska läsa min superbra bok snart! 
 
Kram kram!

Kommentarer:

1 Tua:

Provet är inte 21 sidor långt! Det är 1 sida! Vi skulle bara läsa buddismen pappret som var 21 sid!

Svar: Jaha någon sa till mig att själva provet var 21 sidor
Hannah

Kommentera här: