LUGN SÖNDAG

Hej på er! Hur mår ni efter helgen? Jag själv mår bra. Min syssling och hans pappa var här under helgen som ni kanske vet. Vi hade riktigt roligt faktiskt!
Installerade även ett "tabortvirus" pogram på datorn. Har också överfört bilder från min gamla dator till den nya! Äntligen är allt sånt klart!
 
Ni kanske sett att jag nyss gjort en ny design. Den förra var sjukt ful och jag störde mig på allt. Ska få min design fixad av en riktigt bra tjej men nu är detta tillfälligt. Blev ändå nöjd!
 
Imorgon blir det två idrottslektioner i skolan. Jobbiiiigt, hatar idrott. Annars inget speciellt tror jag.. Ni får ha det bra, kram

Kommentarer:

1 Annie:

Vad fin design på din blogg Hannah !
Kul att ni haft besök av din syssling och hans pappa i helgen. Hoppas allergin är bättre trots våren som är på fram-march.
Stora Kramar från Californien!
/A

2 Annie:

Så fina kort på dig också!! <3

Kommentera här: