Hippiiiieeee

Har nyss kommit hem från Filippa's hippie fest och den varade i 5 timmar. Det var jätteroligt iallafall! 
Lärde känna en ny tjej där också som hette Mathilda.
Vi typ badade mest hela tiden, hoppade studsmatta, åt pizza, åt tårta, åt lite annat gott och hade bara helt sjukt jättekul!
 
Imorgon åker jag till Ammenäs med Cissi för hennes mormor och morfar bor där. Jag vet inte om jag kommer ha internet där men vi får se. Och om jag ej har internet så blir det en bloggpaus i en vecka. Men på söndag eller måndag kommer det nog ett inlägg med massor av bilder! Tar med min kamera så får väl ta och fota lite.
 
Hoppas att ni får en bra vecka iallafall!
Kram ♥
 

Kommentarer:

1 Elina:

söt du är!

2 Lovisa:

Vad kul! Hoppas du haft en bra dag iallafall :)

3 Anonym:

Men Ebba? Henne lärde du väl typ oxå känna? Eller?❤❤❤

4 NATALIE:

Hihi vad kul med en temafest :D

Kommentera här: